Aku try buat ni pasal ade orang cakap boleh promosi product yang aku jual kat sini..
Ade pulak yang kasi idea saje2 nak buat macam diari
Ade jugak yang cakap mat bunge je yang pandai manage blog ni
Tapi tak kesah la..janji aku boleh tulis ape yang aku nak kat sini..
Anthony Joshua closer to Tyson Fury fight deal after key demand met
-
Joshua had been adamant he will only face his bitter rival if the
long-awaited clash is staged at Wembley but the fight is now headed to New
York
11 hours ago


1 comments:
askum...brother...teman pon ada blog gak...teman wat benda yang sama gak....teman tolong miker komersial kan barang miker...miker add la teman yer...
exclusivesouvenir.blogspot.com
Post a Comment