Edit this Text, Edit HTML> CRTL+F (firefox) search, edit and Save

Accidentally On Purpose - Preview: 'Speed 2'

Posted: Wednesday, August 4, 2010 | Posted by mae |



Complete Season1..bermule dengan cabar mencabar dengan kawan2..pastu sangkut ngan pompuan yang 25 tahun lebih tua..masalah bermula dengan terpregnantnye girlfriend one night stand..

watak girlfriend: pengkritik filem yang dikenali+ade apartment sendiri+kategori kelakar+penampilan menarik+mengelabah+tua
watak boyfriend: pembantu tukang masak yang berangan nak jadi chef+tido dalam van ataupun tumpang rumah member yang bertugas sebagai bartender kat gay club+kategori kelakar gak+penampilan menarik+mengelabah gak+muda..
davis' member kepada boyfriend: stoner+sanggup buat ape saja termasuk menyamar jadi adik dave grohl untuk mendapatkan perhatian+halusinasi+over confident+mengelabah bila normal

tengok pada karektor pun dah tau sitcom ni boleh jadi huru hara..watak davis adalah antara watak pembantu yang sangat membantu..kene tengok! sebab ade nilai kemanusiaan walaupun diaorang kapir..diaorang sanggup terima kritikan dari kengkawan..family..dan yang penting diaorang tak buang baby yang tak berdosa tu macam yang berlaku kat negara kita yang dihuni oleh orang yang mengaku melayu dan mengaku islam ni..

2 comments:

  1. b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...
  2. nanti gua torrent..thk

  3. mae said...
  4. tak mungkin ditayangkan di rtm..terima kasih kat torrent..!!