
Berbeza pandangan dalam sesuatu isu dah biasa kita dengar. yang jarang gua dengar disebabkan tak setuju dengan pendapat orang lain kita pijak dia sebab kita lebih kuat. tak perlu la dibuat macam-macam undang-undang kalau orang yang gajinya dibayar dari wang pembayar cukai melayan kita macam penjenayah. sama la macam gua beli tukul untuk bagi pada orang yang memang dah stand by nak ketuk kepala gua. keadaan cuma boleh berubah kalau gua beli tukul dan bagi pada orang yang baik dan tak berpotensi nak ketuk kepala sesiapa.
Anthony Joshua closer to Tyson Fury fight deal after key demand met
-
Joshua had been adamant he will only face his bitter rival if the
long-awaited clash is staged at Wembley but the fight is now headed to New
York
11 hours ago


2 comments:
takde komen :))
nasib baik takde yang komen
Post a Comment